the happening

jag lovisa och issa såg på bio igår . "the happening".. den va helt ok.. elr .. ja.. mkt blod och självmord om man säger så.. äckligt och helt sjukt, med lite läskigheter och lite kunnande om naturkunskap skulle inte skada ;D .. jag tyckte det var definitivt värd 90 kr. men jag ser den helst inte igen .. höhö.. så äcklig var den.

lovisa ska ju såklart skoja på vägen hem och låtsas bli en av dom på filmen .. så jag nästan fick en hjärtattack.. a tack för det lovisa .. och sen gjorde jag samma sak mot henne MOHAHA.. så hon typ skrek över hela täby.. skämdes lite efter det.. men men.. lovisa e ju lovisa haha ;)

iaf så e det typ en och en halv dag kvar tills vi ska åka till mallis wooooohooo! börjar packa idag ;)

vi har fått svar ifrån thailand.. det blir inget förrän nästa år. aja.. det här blir väl bättre för mina studier men jag ville verkligen åka..
 // annie pannie

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu har ni varit lite dåliga på att uppdatera bloggen ;)

2008-07-02 @ 15:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0