hemskt men ändå vackert

va med issa och lollo idag... elr igår.. klockan e ju över 12 .. men iaf.
vi åt god tacos.. råkade spilla på en jättefin handmålad tavla som hennes mormor hade gjort.. (typiskt) .
issa gick runt och spillde typ 4 ggr .. men men .. hehe sånt händer ju (?) .
vi hade hyrt en film också ..som var jättekonstig, sorlig, skum,, men ändå bra
en grej som jag måste ta upp, eftersom det va så himla hemskt men ändå så himla fint sagt ! typ huvudrollen i filmen hade blivit lämnad av sin fru och efter att ha sett henne med en annan man så gick han hem och skar av sig ena fingret.. han sa så här till sjuksköterskan: " jag ville känna lika mkt smärta i kroppen som jag känner i hjärtat" ...
jag förstår verkligen vad han menade.. men jag skulle nog inte kunna tänka mig göra nått sånt. men han ville bekräfta smärtan i sin kropp istället för att bära runt på den.. och i filmen så gifte han sig senare med den där sjuksköterskan haha.. mysko film .. men Samuel L Jackson va ju med också så den va bra.. lite mkt nakenscener för min smak bara haha x)

det var kul att få va med mina tjejor igen :) va ett tag sen det va bara vi men det kommer bli oändligt många gånger till !
älskar verkligen er ! ni är mitt allt och jag menar det. vet att det låter starkt men i mina öron räcker det inte ..
<3<3<3// annie svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0