hejhopp

hejsan hejsan



typ 4 och en halv dagar kvar till mallorca..fan vad jag längtar ! blir galen snart xD .. här är en bild på mig och brorsan från cypern förra året, mitt mål e att bli brunare på mallis ;)
idag har jag rensat ut min garderob.. hittade massor av minnen från gamla förhållanden och kompisar.. va lite kul att gå igenom faktiskt :) och vet ni?! .. jag gick en promenad idag på en timme typ.. duktigt annie !
 älskar sommarlovet hittills.. :)
det va ju fest hemma hos Miranda i fredags, det va kul med ganska mkt folk och så.. jag, lollsan och jessie hoppade stutsmatta och spelade kubb med nåra människor. trevligt trevligt. fast inga fler kommentarer om det från mig bara.. blev lite besviken på en grej men men .. sånt händer. 
sen drog jag, jessie, Wille och Wiile ;) hehe .. hem till jessie och va uppe till halv 8.. elr iaf jag och wille.. vi låg och snackade politik.. elr nått haha x) nej inte riktigt. 
bra avslutning.. bättre början :) 
 
nej.. jag har inte glömt korten från överraskningsfesten.. kommer snart.. 
/puss från annie  

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah två äkta svensson leénden! ;D

2008-06-17 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0