Gissa vem?

Vem är det nu som skriver undrar ni säkert. Hej jag heter Isabelle ifall att ni har glömt och ifall att ni inte har det så heter jag i alla fall Isabelle och jag förtjänar en riktigt stor utskällning. Eller två. Jag har helt ärligt tappat räkningen på hur många veckor(?) månader(?) det var sedan jag sist skrev och det är ju rätt illa. Men nu är jag hursomhelst back on track med ett sprakande hett inlägg(?) till allas glädje. Mycket har hänt sedan sist så ni behöver nog en liten uppdatering. Fast jag hoppar över massa grejer annars skulle jag kunna skriva en hel A4.

Det som känns mest aktuellt är att det i torsdags var en mycket efterlängtad skolavslutning som senare uppföljdes av "party" i hagaparken på kvällen som slutade med att jag "stukade" tummen efter ett litet missöde på en brygga? Men jag hade grymt kul så. Det var det väl värt. Det som händer annars i mitt liv är att jag jobbar väldigt mycket men försöker hinna med att träffa de viktigaste ändå. Jag jobbar på gröna lund till 13 juli, efter det är det total frihet. Även om jobbet är väldigt kul så kommer det såklart bli jätteskönt. Men som sagt, först några veckor till, så om ni undrar vart jag tagit vägen någonstan är svaret att jag hänger på grönan mestadels av tiden och träffar massor av sköna människor. Annie åker snart till Mallorca, den lyckosten, kommer sakna henne väldans mycket men är på sätt och vis bra att hon åker nu och inte efter 13 juli. Jag och tjejerna har planer på att åka till Danmark i sommar. Det ser jag verkligen fram emot! Frågan är om man ska sova över eller köra en heldag/natt och sova på tågresan hem sen. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Nu föreslår jag att alla bänkar sig framför tv:n för kl 18:00 händer viktiga grejer. Fotbolls EM, SVERIGE-SPANIEN matchen börjar närma sig och det här tar vi lätt, eller hur! eller(?) inte(?) haha. Nej, jag tror vi fixar det.

Några tjejer i klassen från skolavslutningen

Kommentarer
Postat av: Annie

amen välkommen till våran blogg ! :D

2008-06-14 @ 20:13:43
Postat av: Isabelle

haha :D man tackar

2008-06-14 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0