Vin + Vindruvor + Russin = Rush the hole way !

Nu så har jag och Isabelle en stor fråga till er läsare i vilket stadie framanställs vin ur vindruvor. Är alkohol vindruvor eller är vindruvor bara smak i alkohol?   

Rätt svar belönas med en vinkväll med tre galna brudar !
observera vi vet inte svaret så bara du är med och  tävlar har du chansen att vinna   

Vi kräver även en motivering på minst fem ord till varför just du ska få vara med på en vinkväll med oss (detta ifall det skulle bli flera lika  svar)

NU äter vi vindruvor  från ica supermarket i Vallentuna köpte med mitt mammas icakort koden är ****  och bden som gissar rätt kod får en heldag med personal shopping me lovisa och isabelle på ica supermarket i vallentuna även här vill vi  ha en motivering varför just du ska få handla för hur mkt du vill med proffesionell hjälp särskilt vid godishyllorna ( vi hittar även till vindruvorna) 

Tävlingen avslutas på lördag 23:53    så tävla nu !!!!
antingen kommenterara ni eller skickar ett mail till [email protected] 

Villl bara observera er på att vi har under den här inlägget ätitt upp två hela askar vindruvor :O 

LYCKA TILL VÅRA LÄSARE!!!

KOM IHÅG: KVANTITÉ ÄR VIKTIGARE ÖN KVALITE

Kommentarer
Postat av: Fredric

Jag borde få vara med på er vinkväll för jag älskar vin :)

Eller jag älskar all alkohol, sålänge ma blir full. Riktigt full. Så egentligen tycker jag nog bäst om Absinth eller något i den stilen. Och det är ju asgott!

Så, låt mig komma och få bli aspackad!

Snälla! :)

2008-07-03 @ 00:19:11
Postat av: Lovisa & Isabelle

Fredric vi diggar ditt svar och än så länge är du en av dom som står högst upp på listan över att få en inbjudan till vår vinkväll (etersom du inte har några medtävlande än så länge) Fortsätt så! You go girl ;)

2008-07-03 @ 00:24:23
URL: http://tregalnabrudar.blogg.se/
Postat av: Malin

Det måste vara vindruvor som är smaken i alkoholen... eftersom ren alkohol inte smakar nått annat än alkohol och blä.. men det går ner!

... och jag tycker att jag borde vinna för att jag har himla kul med er tjejor och för att jag inte har gjort nått annat än att jobbat på mitt sommarlov hittils, så jag behöver ha lite KUL! ;) och för det andra borde jag vinna eftersom fredric inte ens har kommit med nått exakt svar haha ;D.. eller? Puss o kram!

2008-07-03 @ 18:54:32
Postat av: Anonym

Malin - Mycket intressant svar och otroligt fin motivering! Nu känns plötsligt ingenting säkert längre. Du är absolut med i toppstriden men tävlingen fortsätter ett tag till och från och med nu kan vad som helst hända, mohahaha!

2008-07-03 @ 21:04:34
URL: http://Tregalnabrudar.blogg
Postat av: Fredric

Malin, jag har gett dem rätt svar. Och ditt svar är fel. Men jag säger inte vad det är ;)

2008-07-07 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0