Vart är Annie?

Ni kanske har funderat på varför det uppdaterats så lite här i bloggen på sista tiden och den frågan har bara ett svar. Annie, vår trogne bloggskrivare ligger nämligen och steker på en strand på Mallorca. Avundsjuka? Jag är iallafall grymt avundsjuk men det behöver jag inte vara så länge till. Jag åker nämligen iväg till Grekland den 14 juli, mohaha. Det ska bli heeelt underbart! Hursomheslt så saknar  vi Annie jättemycket och hoppas att hon snart kommer hem, vilket hon också gör i veckan. Förmodligen kommer hon hem och ser ut som en pepparkaka efter 2 veckor med sol och bad. Lovisa, vi får steka lite i solariet för att äns kunna jämföra oss med Annie tror jag. Det ryktas om att Lovisa är ensam hemma i 2 veckor och det kan ju bara innebära en sak? Men nej, faktiskt inte. Lovisa sköter sig riktigt bra och har tvättat 5 tvättmaskiner för den som ville veta. Hon är alltså bättre än mig och det känns rätt illa måste jag säga. Jag hade nämligen sönder min mormors tvättmaskin efter att ha tvättat 1 tvätt när jag fick bo ensam i hennes lägenhet då även hon var och besökte den härliga ön Mallorca. Ikväll ska jag nog umgås med Lovisa och Annika eftersom jag är ledig både idag och imorgon, trevligt värre. Ha det bra allesammans XOXO Isabelle

 Partybrudar


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men de bästa va ändå när du stänkte vatten på hennes tavla. Gud vad jag garvade inombords fast vi var så oroliga xD haha

2008-07-02 @ 16:42:12
URL: http://tregalnabrudar.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha fyfan, det var riktigt hemskt. Sjukt klantigt men rätt kul var det ändå. Och hur många gånger spillde jag? hehe var det 4? vi sägeer 2..

2008-07-02 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0