Tjuvlyssnat eh?

Tre tjejer vid namn Annika, Lovisa och Isabelle befinner sig på en pizzeria i Vallentuna centrum när det plötsligt börjar pratas seriösa grejer, som till exempel vad man ska syssla med i framtiden. "När man blir stor"

Lovisa: Jag ska nog hjälpa knarkare när jag blir stor (säger Lovisa ihopp om att bli tagen seriöst)
Isabelle: Eh vaddå typ langa eller?
Lovisa: Ehhm... är du dum?




Som jag ser det så finns det 2 sätt att tolka detta.. Antingen 1, att jag är en knasboll och pratar före jag tänker. Eller 2, att Lovisa är en knasboll och att det är mer troligt att hon skulle hjälpa knarkare att langa än att hon faktiskt skulle hjälpa knarkare.

Sammanfattningsvis är det nog ändå en blandning av båda.... Knasbollar är vi allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0