grönan imorron !

imorron blir det av till gröna lund ! :D jag har inte varit där sen jag och mitt ex va där för typ två år sen ! ska bli hur kul som helst .  :) undrar om man ska satsa lite på att vinna nån stor chokladkaka elr nått megastort gossedjur.. tänkte bara så att man har nån att kela med i sängen .. hehe ne jag skoja bara ;)
ps. pratar med en skit rolig kille på msn nu.. ;)
jag ska verkligen åka allt på grönan .. elr kanske inte nyckelpigan och barnkarusellen.. menmen

på kvällen ska jag åka till johan och gänget.. chilla.. (hehe gillar att använda det ordet nu mera) sötnosarna linn och natalie ska såklart va där också .. kommer säkert bli trevlans. :) kan kanske skriva om hur det va .. om ni har tur ;)

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0