well..

nu e det bara mentorsdag.. typ nån utflyktsdag óch avslutningsdag kvar.. sen är vi fria . elr a..
det e 9 dagar kvar tills jag åker till mallorca( stavar rätt nu.. hehe ) och bara någon månad kvar tills jag lämnar landet för gott.. (ett år iaf, om vi inte bestämmer oss för att stanna, men det tror jag inte )
Känner på mig att den här sommaren kommer glänsa.. men man får ju inte ha för höga förhoppningar.

Vi funderar på att kanske tälta på avslutningen.. men har inte riktigt bestämt oss vart än.. det kan bli regn också.. men annars får vi väll parta nån annanstans. Jag får iaf inte ha fler fester .. okej överraskningsfester e ett undantag.. men inga vanliga fester. Grannarna kommer gå ihop i en pakt och vräka oss ! jag skojjar inte! .. menmen ..
Det kommer alltid upp nått.

puss puss//Ansan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0