va? e det morgon elr kväll?

Jag fattar ingenting.. när jag vaknade för typ en halvtimme sen så visste jag inte om det va morgon elr kväll.. jag kollade på klockan och den va halv 10.. hmm.. tänkte jag.. e det söndag elr lördag? jag kollade ut genom fönstret men det va molnigt och inte lika ljust som det brukar vara på morgonen så jag hade fortfarande ingen aning..nu sitter jag här och är jättebeskymrad om det är slut på helgen och om klockan är halv 10 på kvällen på söndagen? elr om sklockan är halv 10 på söndagsmorgonen? elr om klockan är halv 10 på lördagskvällen ???? AAAA!! jag har ingen aning ! men jag börjar bli mer och mer säker på att det e morgon..söndagsmorgon... men ta det lugnt annie.. det löser sig..

aja idag.(om det e söndag) så ska jag plugga färdigt dom där skitsakerna.. och sen vette fan än, eftersom det e skit väder.. nää den här dan började lite konstigt.. och jag har ont i huvudet som ..ja.. jag ska inte klaga mer. ha en bra dag/kväll? och ta er i hatten för snart e det dags för sista veckan i skolan! :D

pusspuss/förvirrade annie?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha , bra att du vet om de är morgon eller kväll annie :D

2008-06-08 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0