skolavslutning

jo idag var det ju då skolavslutning men jag känner mig inte alls taggad. kan vara lollos och jessicas fel eftersom dom var så trötta efter gårdagen. riktiga partypinglor dom där.. följer till och med med idag till udden. att dom orkar! men aja vi ska bara åka dit, hälsa på lite folk och ta det lugnt . inget drickande.. kostar för mkt pengar, man hamnar i pinsamma situationer( hehe) och mår bara dåligt dagen efter . . no beer no fear ? haha elr .. a .

funtar på att börja sjunga i kör haha .. låter lite udda, jag vet, men vadå? jag tycker om att sjunga och måste ju öva till nästa skolavslutning hehe .. om jag äns bor i vallentuna då.. men ändå.



typ 6 dagar kvar till mallorca
+
inte fått svar om thailand än..// Mvh aniiiisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0