hemma och fullt ös

förlåt för dålig uppdatering.. vet.. skäms på mig .. men iaf så har jag haft fullt upp med att träffa sköna människor och jag kan ju säga att det hände ett och annat.. som jag inte äns vill berätta för mina kära bloggläsare .. men men.
jag partade 12 dagar i streck... det gör jag inte om på länge kan jag säga.. sen sov jag typ en hel vecka hos farmor..käkade mkt kakor och bullar där också ..mums, fast ska ju börja på volleyboll igen. då måste man komma i form och jag e verkligen inte i form just nu .. hehe .. HÖHÖ..
men personligen tkr jag det e roligare att kolla på bilder än att läsa ..alltid tyckt sen jag va liten så här får ni lite bilder ifrån nåra sköna kvällar. jag kan ju bara säga att en bild säger mer än tusen ord :)


poolparty med grabbarna :)

jag och dagge

jag och jocke

jocke o jag

hos dean och fredde

schysta miner ;)
 
jag och snaggade wille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0