nej men kolla vad katten släpade in

har fått kattunge ! hur gullig som helst.. man kan bar inte sluta gulla med den ..
har inte haft lust att skriva i bloggen på senaste tiden .. vet inte varför .. men en blogg känns egentligen så avslöjande.. man kan ju inte riktigt skriva om personer man varit med elr vad man gjort med vilka .. osv. det skapas så himla mkt bråk om man gör så..
men det jag kan säga e att jag varit på mitt underbara landställe med mina två allra bästa kompisar, (issa, lovisa) vi har solat, badat, bastat, varit rädda för spöken, grillat, och bara haft det allmänt lugnt och härligt . kan inte föreställa mig ett liv utan mina änglar :) ni e verkligen bäst!
många har påpekat min bruna hy idag :D blev jätteglad ! (fusk solade igår, men det va inte alls länge) .. men jag tkr det e okej med fusk ibland .
idag har jag också lyckats ta mig till gymmet, underbart annie! hoppas bara formen räcker när volleybollsäsongen sätter igång..

och förresten så ska detta snygga gäng åka tillsammans på en ny resa nästa år! längtar redan :D <3
puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0